2016年3月4日 星期五

與時並進

與時並進,說的是母親大人。

昨晚回到家,母親大人說有甜品做宵夜,「我係飛時卜上面見到有人教整薑汁撞奶,好似好容易咁。李太(註:她的戲迷老友記)試過話得㗎,一陣我試吓。」

昨晚吃了,果然似模似樣,味道不錯。飛時卜又建一功!

說到Facebook,最近加了幾個公仔選擇,上周我教了母親如何用。昨晚睇大戲時她教李太用,八十歲教六十幾歲用飛時卜公仔,哈哈,好威風呀!

我常常說母親記性好,我請她當人肉鬧鐘,從沒失拖。

幾日前我跟她說:「唔該聽日8點叫醒我,即係eight clock (註:我家父母不懂o'clock這字,但clock,用他們的發音kok-lock,代表鐘,也代表幾多點鐘)。」

母親一面數手指,一面說:「six, seven, eight,即係8點,ok。」嘩,勁,我也不知道原來她懂這幾個英文字!

又是昨晚,我再請她8 kok-lock叫醒我。她又再數手指,但今次數的是:「nine, ten。」

我說: 「唔係six, seven, eight咩?」

她說:「10減2咪即係8囉。」

勁,誰說時間一定要順著數的,thinking outside the box,不就是如此嗎?

母親大人實在令我佩服!

沒有留言:

張貼留言